Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar

Learning for success

Llengües estrangeres
Font: Flickr. Autor: Anne Davis 773. Learning

Descripció

Activitat en anglès per a secundària centrada en descobrir i reflexionar sobre quines són les habilitats d'aprenentatge de cada alumne.

T'interessa si busques...
Una activitat en què l'alumnat faci una immersió lingüística en anglès i ...:
-entengui el seu estil personal d'aprenentatge.
-participi en activitats interactives que fomentin l'autoconeixement sobre el seu estil d'aprenentatge.
-entengui la connexió entre aprendre i assolir els seus objectius futurs.

Està en la teva línia si creus...
Que perquè els estudiants es motivin a aprendre anglès és fonamental oferir-los l' aprenentatge de l'idioma en un context motivador, on vegin la seva aplicació pràctica més enllà de l'estudi per separat de gramàtica, vocabulari, pronunciació ...

Com ho farem?
-introduïm el taller en anglès i expliquem el desenvolupament a l'alumnat.
-explorem tres estils d'aprenentatge a partir d'una dinàmica per trencar el gel.
-els alumnes se situen en un dels tres grups següents: aprendre fent, aprendre veient, aprendre escoltant / dient.
-Activitat 1 (en parelles): "Tie in tie"
-Activitat 2 (en parelles): Me and my goals pyramid.
Reflexió final de grup.

Detalls

Ràtio màxima: 30 alumnes per grup.

Horaris

Cada taller té una durada de 90 minuts.

Preu

210 euros per grup-classe, IVA inclòs.

    Notícies relacionades

    • ESOQüestions a tenir en compte quan gamifiques l' aula: tipus d'alumnat, tipus de personatges jugadors

      Qüestions a tenir en compte quan gamifiques l' aula: tipus d'alumnat, tipus de personatges jugadors


      En aquests moments en què a Flip estem immersos en el desenvolupament de jocs i estratègies de gamificació per a primària i secundària, ens ha semblat una bona idea compartir amb vosaltres algunes consideracions que acostumem a tenir en compte en la conceptualització de les propostes, esperant que puguin ajudar-vos com a docents quan us plantegeu a classe desenvolupar un joc. Si esteu de ple immersos en la gamificació, és possible que ja tingueu aquests coneixements assimilats. No obstant això, per aquells que us inicieu en el tema, ens sembla interessant anar-vos donant algunes pautes útils.

    • ESOLa gamificació a l’aula de secundària: aprenentatge actiu durant l’adolescència

      La gamificació a l’aula de secundària: aprenentatge actiu durant l’adolescència


      Quan parlem del concepte de la gamificació, entenem aquest com l’ús de la mecànica i dinàmiques pròpies del joc en entorns i espais on no s’hi duen a terme activitats lúdiques. És a dir, apliquem els avantatges del joc en entorns no lúdics per tal de potenciar aquells aspectes positius intrínsecs de tot procés de joc com són la motivació, la concentració, l’esforç per avançar en el procés, la col·laboració horitzontal entre els diferents membres participants i d’altres aspectes positius que es relacionen directament amb el joc.
    • ESOPenseu que és pessimista el vostre alumnat de secundària?

      Penseu que és pessimista el vostre alumnat de secundària?


      Com és que el nostre cervell genera uns 60.000 pensaments diaris i només un 10% d’ells són positius? Aquesta és la pregunta de partida que plantegem al vostre alumnat en els nostres tallers de relaxació per a secundària.

    • ESOLearning by doing i life skills a les teves classes d'anglès de secundària

      Learning by doing i life skills a les teves classes d'anglès de secundària


      Life skills és el terme que s'utilitza en els països anglosaxons per referir-se a les habilitats que necessitem per viure una vida plena i assolir tot el nostre potencial. No hi ha una llista tancada i ordenada d'habilitats per a la vida. Certes habilitats poden ser més o menys rellevants per a una persona, depenent de les seves circumstàncies de vida, cultura, creences, edat, ubicació geogràfica, etc; però generalment es refereixen a qualsevol cosa, des de saber canviar un pneumàtic desinflat, fins a administrar un pressupost ajustat, passant per reaccionar correctament davant d'una situació inesperada, mostrar un bon desenvolupament d'habilitats socials ... La llista és interminable! No obstant això, tot i la manca de concreció d'aquestes habilitats, en els centres d'educació britànics les life skills són fonamentals i es tenen molt en compte en el dia a dia del desenvolupament dels estudiants a les aules. Així ens ho explica Monica Evason, la dinamitzadora de les nostres gimcanes en anglès ( preferim anomenar-les scavenger hunts) conceptualitzades per a alumnes de secundària.
A dalt