Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar

Ultimate Frisbee

Anglès

Descripció

Us proposem jugar a Ultimate Frisbee, una activitat d'educació física i en anglès dinamitzada per talleristes natives. La bellesa d'Ultimate Frisbee és l'esperit de joc. Sense àrbitre, les persones que juguen implementen les regles entre elles. Penses que això mai podria funcionar amb el teu alumnat ...? Doncs realment funciona! Quan es produeix algun desacord vinculat amb les regles, un jugador ha de fer una crida per parlar sobre què ha passat. Si sorgeix alguna discussió, les converses han de tenir lloc de manera tranquil·la i respectuosa (i en el nostre cas, en anglès).

Una activitat basada en el treball en equip, l'autoconsciència i el moviment. Us tocarà córrer!. No es tracta només de tirar un disc, Ultimate Frisbee es juga amb un disc que és una mica més pesat que un Frisbee de platja. El vostre alumnat aprendrà com llançar el disc més recte i més avançat, utilitzant una varietat de tècniques que s'ensenyen en la sessió d'escalfament.

T'interessa si busques...
-que l'alumnat es mogui
-fomentar el treball en equip
-que n'aprenguin practicant què és el "fair play"
-una activitat en anglès amb dinamitzadores natives

Està en la teva línia si creus...
-que per aprendre anglès és important el "learning by doing"
-que les dinàmiques actives de treball en equip milloren l'ambient i enforteixen els vincles del grup-classe.

Com ho farem?
1. Introducció i icebreaker activity (escalfament) (10')
2. Explicació del joc Ultimate Frisbee amb diagrames i il·lustracions per entendre les regles bàsiques (10')
3. Activitat en parelles (10')
4. Activitat grupal (10')
5. Hot box, simulació d'un joc (10')
6. Comentaris grupals (5')
7. Explicació del líder: "Spirit of the game" (5')
8. Els/les estudiants es divideixen en 3 equips i juguen 2 jocs curts (20')
8. Reflexions finals (10')

Detalls

L'activitat es proposa per a un màxim de 30 persones, amb dues dinamitzadores anglosaxones per grup-classe.
L'activitat pot realitzar-se en el vostre centre educatiu (gimnàs o pati); o bé a la platja.

Horaris

90 minuts per dinàmica (ens adaptem als horaris del centre educatiu).

Preu

300 euros primer grup (IVA inclòs)
150 euros el segon grup el mateix dia
120 euros el tercer grup el mateix dia.
En algun cas, pot haver despeses de desplaçament addicionals.

    Notícies relacionades

    • Cicle SuperiorQüestions a tenir en compte quan gamifiques l' aula: tipus d'alumnat, tipus de personatges jugadors

      Qüestions a tenir en compte quan gamifiques l' aula: tipus d'alumnat, tipus de personatges jugadors


      En aquests moments en què a Flip estem immersos en el desenvolupament de jocs i estratègies de gamificació per a primària i secundària, ens ha semblat una bona idea compartir amb vosaltres algunes consideracions que acostumem a tenir en compte en la conceptualització de les propostes, esperant que puguin ajudar-vos com a docents quan us plantegeu a classe desenvolupar un joc. Si esteu de ple immersos en la gamificació, és possible que ja tingueu aquests coneixements assimilats. No obstant això, per aquells que us inicieu en el tema, ens sembla interessant anar-vos donant algunes pautes útils.

    • Cicle SuperiorLa gamificació a l’aula de secundària: aprenentatge actiu durant l’adolescència

      La gamificació a l’aula de secundària: aprenentatge actiu durant l’adolescència


      Quan parlem del concepte de la gamificació, entenem aquest com l’ús de la mecànica i dinàmiques pròpies del joc en entorns i espais on no s’hi duen a terme activitats lúdiques. És a dir, apliquem els avantatges del joc en entorns no lúdics per tal de potenciar aquells aspectes positius intrínsecs de tot procés de joc com són la motivació, la concentració, l’esforç per avançar en el procés, la col·laboració horitzontal entre els diferents membres participants i d’altres aspectes positius que es relacionen directament amb el joc.
    • Cicle SuperiorPenseu que és pessimista el vostre alumnat de secundària?

      Penseu que és pessimista el vostre alumnat de secundària?


      Com és que el nostre cervell genera uns 60.000 pensaments diaris i només un 10% d’ells són positius? Aquesta és la pregunta de partida que plantegem al vostre alumnat en els nostres tallers de relaxació per a secundària.

    • Cicle SuperiorLearning by doing i life skills a les teves classes d'anglès de secundària

      Learning by doing i life skills a les teves classes d'anglès de secundària


      Life skills és el terme que s'utilitza en els països anglosaxons per referir-se a les habilitats que necessitem per viure una vida plena i assolir tot el nostre potencial. No hi ha una llista tancada i ordenada d'habilitats per a la vida. Certes habilitats poden ser més o menys rellevants per a una persona, depenent de les seves circumstàncies de vida, cultura, creences, edat, ubicació geogràfica, etc; però generalment es refereixen a qualsevol cosa, des de saber canviar un pneumàtic desinflat, fins a administrar un pressupost ajustat, passant per reaccionar correctament davant d'una situació inesperada, mostrar un bon desenvolupament d'habilitats socials ... La llista és interminable! No obstant això, tot i la manca de concreció d'aquestes habilitats, en els centres d'educació britànics les life skills són fonamentals i es tenen molt en compte en el dia a dia del desenvolupament dels estudiants a les aules. Així ens ho explica Monica Evason, la dinamitzadora de les nostres gimcanes en anglès ( preferim anomenar-les scavenger hunts) conceptualitzades per a alumnes de secundària.
A dalt