Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar

Escape room: the demon barber of Fleet Street

Llengües estrangeres
Font de la imatge: Flickr. Autor: Paul Townsend: Bristol born escape artist Roslyn Walker

Descripció

Us proposem un escape room totalment en anglès per a alumnat de secundària, basat en la llegenda de Benjamin Barker, el barber del carrer Fleet. La proposta es desenvolupa al vostre centre educatiu de la mà de dinamitzadors nadius. Ambientem la vostra aula i la transformem en una barberia de l'Anglaterra Victoriana. Les proves que l'alumnat ha de superar són diferents i específiques segons el cicle educatiu (disposem de tres nivells, adaptats a 1r i 2n d'ESO, 3r i 4t d'ESO i Batxillerat).

T'interessa si busques...
Una activitat diferent per desenvolupar a l'aula, basada en la gamificació i desenvolupada per dinamitzadors nadius, en la qual no heu de preocupar-vos de preparar ni de conceptualitzar res, perquè tot ho organitzem nosaltres.

Està en la teva línia si creus...
-Que és important proposar activitats cent per cent en anglès, en què els alumnes hagin de practicar la comprensió, la conversa i l'escolta de la mà de persones natives, però on l'aprenentatge de l'anglès no sigui percebut per l'alumnat com un fi en si mateix.

-Que proposar activitats lúdiques i dinàmiques, en les que el gaudi és l'objectiu principal, afavoreix que l'alumnat es relacioni de forma positiva amb la vostra assignatura i que estigui més motivat per aprendre.

En què consisteix el nostre escape room?
Sou un grup de migrants espanyols que acabeu de desembarcar a l'Anglaterra victoriana per incorporar-vos a la plantilla d'una fàbrica de tèxtils, on heu de començar a treballar avui. No obstant això, per error us equivoqueu de destinació i esteu perduts. El temps apressa, us queda una hora i mitja per arribar a temps a la vostra jornada de treball, us trobeu al carrer Fleet i l'únic que trobeu obert és una barberia, decidiu entrar.

Allà us rep el jove barber Benjamin Barker, que al principi sembla molt amable i disposat a ajudar-vos. No obstant això, aviat es torna estrany i us tanca al seu local. Benjamin Barker ha estat acusat d'assassinat i sap que la policia vindrà a buscar-lo avui, així que ha decidit capturar-vos com a ostatges, a canvi d'aconseguir la seva llibertat. No sabeu com sortir, fins que de sobte descobriu que hi ha un passadís secret que us permetria fugir i us conduiria a la pastisseria de la senyora Lovett. Teniu 90 minuts per escapar del que sembla una mort segura. Ho aconseguireu?

Detalls

L'activitat es desenvolupa al vostre centre educatiu.
La ràtio màxima per a cada dinàmica són 30 alumnes.

Horaris

Cada dinàmica té una durada de 90 minuts.
En cas de desenvolupar diverses dinàmiques un mateix dia, cal que hi hagi un marge de 30 minuts entre cada grup.

Preu

Escape room per a un grup classe: 270 euros (IVA inclòs)
Escape room per a dos grups-classe consecutius el mateix dia: 404 euros (IVA inclòs)
Escape room per a tres grups-classe consecutius el mateix dia: 538 euros (IVA inclòs)
En algun cas pot haver despeses de desplaçament adicionals. 

    Notícies relacionades

    • ESOQüestions a tenir en compte quan gamifiques l' aula: tipus d'alumnat, tipus de personatges jugadors

      Qüestions a tenir en compte quan gamifiques l' aula: tipus d'alumnat, tipus de personatges jugadors


      En aquests moments en què a Flip estem immersos en el desenvolupament de jocs i estratègies de gamificació per a primària i secundària, ens ha semblat una bona idea compartir amb vosaltres algunes consideracions que acostumem a tenir en compte en la conceptualització de les propostes, esperant que puguin ajudar-vos com a docents quan us plantegeu a classe desenvolupar un joc. Si esteu de ple immersos en la gamificació, és possible que ja tingueu aquests coneixements assimilats. No obstant això, per aquells que us inicieu en el tema, ens sembla interessant anar-vos donant algunes pautes útils.

    • ESOLa gamificació a l’aula de secundària: aprenentatge actiu durant l’adolescència

      La gamificació a l’aula de secundària: aprenentatge actiu durant l’adolescència


      Quan parlem del concepte de la gamificació, entenem aquest com l’ús de la mecànica i dinàmiques pròpies del joc en entorns i espais on no s’hi duen a terme activitats lúdiques. És a dir, apliquem els avantatges del joc en entorns no lúdics per tal de potenciar aquells aspectes positius intrínsecs de tot procés de joc com són la motivació, la concentració, l’esforç per avançar en el procés, la col·laboració horitzontal entre els diferents membres participants i d’altres aspectes positius que es relacionen directament amb el joc.
    • ESOLearning by doing i life skills a les teves classes d'anglès de secundària

      Learning by doing i life skills a les teves classes d'anglès de secundària


      Life skills és el terme que s'utilitza en els països anglosaxons per referir-se a les habilitats que necessitem per viure una vida plena i assolir tot el nostre potencial. No hi ha una llista tancada i ordenada d'habilitats per a la vida. Certes habilitats poden ser més o menys rellevants per a una persona, depenent de les seves circumstàncies de vida, cultura, creences, edat, ubicació geogràfica, etc; però generalment es refereixen a qualsevol cosa, des de saber canviar un pneumàtic desinflat, fins a administrar un pressupost ajustat, passant per reaccionar correctament davant d'una situació inesperada, mostrar un bon desenvolupament d'habilitats socials ... La llista és interminable! No obstant això, tot i la manca de concreció d'aquestes habilitats, en els centres d'educació britànics les life skills són fonamentals i es tenen molt en compte en el dia a dia del desenvolupament dels estudiants a les aules. Així ens ho explica Monica Evason, la dinamitzadora de les nostres gimcanes en anglès ( preferim anomenar-les scavenger hunts) conceptualitzades per a alumnes de secundària.
A dalt